HTML

Osztályom

Ebbem a blogban a vicces iskolai napjaimat fogom leírni. Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • szőke lovászlány: Most béke van, se bejegyzés, vagy izé, és se jopofa kommentek-uncsíí :P (2010.06.15. 22:33) FOCI
  • szőke lovászlány: okééé... bár nem nagyon bízom benned, de... dorci.kaloz@freemail.hu <---az e-mail címem! (2010.05.30. 15:14) FELVÉTELI
  • szőke lovászlány: Nem nyomulok arra a bu*eráns sze*étládára. Attól, hogy ő egy héttel ezelőtt nyomult, attól én még ... (2010.05.24. 18:47) Felvételi 2.
  • szőke lovászlány: @ashely: Ha nem tod, hogy ennek mi értelme, akk nem vagy nagy észlény, ha ennyit nem tud felfogni ... (2010.05.24. 18:35) Humán Reál Alapismeretek óra! 2010. 03. 08.
  • szőke lovászlány: @ashely: köhömm... szwal 1. anyummal bementem, aznap nem is edzettem. 2. én szertem a lovaglást, é... (2010.05.24. 18:27) BEVEZETÉS

Linkblog

Angol

2010.05.14. 15:43 osztályom

Angolon ha nincs Manana néni mindig scrabelözünk. Most is így volt, de a múlt órai miatt ( szóvátettem, hogy a Matyi miért rólam puskáz), nem mi választottunk csapatot hanem Zsuzsa néni csinált számokat és nekünk meg húzni kelett. Zavaros volt.

Mindenki azt mondja, hogy a ,, Mananások" okosabbak. Ez szerintem nem teljesen igaz. Jó mi már a kettes könyvet vesszük, de például a Magos és a Dédé tök sok szót tud. Lehet, hogy most jobba beszélünk, de lehet Zsuzsa néni módszere hatásosabb és két év múlva már ők fognak jobban beszélni. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hatodikosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr372003070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása