HTML

Osztályom

Ebbem a blogban a vicces iskolai napjaimat fogom leírni. Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • szőke lovászlány: Most béke van, se bejegyzés, vagy izé, és se jopofa kommentek-uncsíí :P (2010.06.15. 22:33) FOCI
  • szőke lovászlány: okééé... bár nem nagyon bízom benned, de... dorci.kaloz@freemail.hu <---az e-mail címem! (2010.05.30. 15:14) FELVÉTELI
  • szőke lovászlány: Nem nyomulok arra a bu*eráns sze*étládára. Attól, hogy ő egy héttel ezelőtt nyomult, attól én még ... (2010.05.24. 18:47) Felvételi 2.
  • szőke lovászlány: @ashely: Ha nem tod, hogy ennek mi értelme, akk nem vagy nagy észlény, ha ennyit nem tud felfogni ... (2010.05.24. 18:35) Humán Reál Alapismeretek óra! 2010. 03. 08.
  • szőke lovászlány: @ashely: köhömm... szwal 1. anyummal bementem, aznap nem is edzettem. 2. én szertem a lovaglást, é... (2010.05.24. 18:27) BEVEZETÉS

Linkblog

Humán Reál Alapismeretek óra! 2010. 03. 08.

2010.03.06. 10:30 osztályom

Szuperül kezdődött a HRA óra....Szokásos kiabálás, ordibálás, röhögés stb. Bár az óra anyaga izgalamas volt. Kati néni a HRA tanár kihirdette, hogy következő órán főzni fogunk! Az én csapatom: Kristóf, Bendi, Matyi és persze Én! Mi Görög salit és Keksz sünit csinálunk! Nyami-nyami! Össze kellet írni ki mit hoz, én pl. kanalat viszek. és persze oda kellett írni ki mit hoz. Mindenek az egy harmadát kellett a papírra írni. Klaudia szerint 5 egy harmada 1. Még Klaudiáról: A rossz, nem tanuló gyerekeket azzal ijesztgetik, hogy Vigyázz mert olyan leszel mint Klaudia!!! 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hatodikosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr991813339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoral 2010.05.09. 15:42:55

mi van bence?? Szelmes vagy a Kulába hogy ennyit foglalkozol vele??

szőke lovászlány 2010.05.09. 16:54:54

@Zoral: Bizony, szerelmes! Különben minek foglalkozna vele ennyit? xDD Egyértelműűű

osztályom 2010.05.16. 09:15:43

Mi vagyok én mazoista?
Ha az lennék még akkor se lennék belé....
Ki se bírom mondani.
Ki vagy zorall?
Anyád vagyok!! Az a szerencsétlen aki megszült!! XXD
Szöveg és társai már lejártak...
A nevedet kérem!

ashely 2010.05.18. 07:26:19

@Zoral:
Válaszoljal Zoral!
Ilyen H____ nevet!
Először a kutyámat is zoralnak akartam elnevezni, de ha valaki meghallotta ezt a nevet röhögni kezdett!!!
Puszika: Ashely baby

szőke lovászlány 2010.05.19. 20:35:56

@ashely: Akk grat, h szegény kutyádat, szerencsére csak majdnem Zoralnak akartad hívni, ha ilyen szar név. Mély tisztelettel: A lovász xDD

ashely 2010.05.24. 14:42:00

@szőke lovászlány:
Akk grat, h szegény kutyádat, szerencsére csak majdnem Zoralnak akartad hívni, ha ilyen szar név. Mély tisztelettel: A lovász xDD
Ennek mi értelme?
Nem csodálom, hogy nem vettek fel sehova!
Mennyit Írtál összesen?
46 pontot?
Bence annyit írt csak magyaron!
De sz_r vagy!
Még a Legeslegszánalmasabb Gimmibe a SZilágyiba sem vennének fel! Szánalom vagy! Nagy szánalom!!!
puszika: Ashely baby

szőke lovászlány 2010.05.24. 18:35:19

@ashely: Ha nem tod, hogy ennek mi értelme, akk nem vagy nagy észlény, ha ennyit nem tud felfogni a szerencsétlen agyad :P
süti beállítások módosítása