HTML

Osztályom

Ebbem a blogban a vicces iskolai napjaimat fogom leírni. Remélem tetszeni fog.

Friss topikok

  • szőke lovászlány: Most béke van, se bejegyzés, vagy izé, és se jopofa kommentek-uncsíí :P (2010.06.15. 22:33) FOCI
  • szőke lovászlány: okééé... bár nem nagyon bízom benned, de... dorci.kaloz@freemail.hu <---az e-mail címem! (2010.05.30. 15:14) FELVÉTELI
  • szőke lovászlány: Nem nyomulok arra a bu*eráns sze*étládára. Attól, hogy ő egy héttel ezelőtt nyomult, attól én még ... (2010.05.24. 18:47) Felvételi 2.
  • szőke lovászlány: @ashely: Ha nem tod, hogy ennek mi értelme, akk nem vagy nagy észlény, ha ennyit nem tud felfogni ... (2010.05.24. 18:35) Humán Reál Alapismeretek óra! 2010. 03. 08.
  • szőke lovászlány: @ashely: köhömm... szwal 1. anyummal bementem, aznap nem is edzettem. 2. én szertem a lovaglást, é... (2010.05.24. 18:27) BEVEZETÉS

Linkblog

FELVÉTELI

2010.03.24. 17:21 osztályom

 

Az osztály több mint a fele felvételizett. Mindenki azt mondta, hogy őt úgyis fel veszik ... Egy nagy frászt!!! Én írtam a legjobbat(szerzett+ vitt): 128 pont; Kristóf: 127; Balázs: 120. A többiekét vagy nem tudom vagy nem akarom őket megsérteni, hogy ideírom az eredményeiket. Ráadásul, mindenki ilyen gimnáziumokat jelölt meg: Eötvös, Trefort, Toldi, Verespálné. Ezek mind nagyon jó gimik. Így, hogy megtudták, hogy sehova se veszik fel őket, átmennek más általánosba. Szerintem ez hülyeség.  Persze az ostály egyharmada azt hiszi, hogy ő a király. Mit ne mondjak, elég rosszul hiszik, mert a király ÉN vagyok!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hatodikosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr691865608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szőke lovászlány 2010.05.13. 20:18:26

Mit ne mondjak, elég rosszul hiszik, mert a király ÉN vagyok!- bence, ez kicsit sem volt egoista beszólás ba+

ashely 2010.05.18. 07:23:15

@szőke lovászlány:
1. Ne káromkodj!
2. Ez szerintem egy vicc akart lenni!
3. Hány pontot írtál?
4. Te melyik csoportba tartozol? A ,,nem akarom őket megsérteni"-be?
5. Ennyi vagy!
Puszika: Ashely baby

szőke lovászlány 2010.05.19. 20:33:32

5. Ennyi vagy!-jah, és akk te ki vagy? A felvételire hány pontot írtam? 1. mi közöd hozzá?
2. Nem jártam se külön tanárhoz, se előkészítőre, szal kuss
3. Valószínű, h elmegyek protekcióval a Kós Károlyba és onnan sima ügy a Városmajor gimi. Na, és te észlény mennyit ínál? Nagyon nehéz volt a a felvételi, és nevet nem akarok mondani, de mindig az értelmi fogyikhoz fog igazodni a Lisznyai suli! szwal...
-.-" Mély tisztelettemmel, ,,erre mit lépsz?" levelemre várom válaszod!

ashely 2010.05.24. 14:31:22

Elmondom te szőke p__a, hogy én tavaly 98 pontot írtam és mosz az Eötvösbe járok.
Te bajod, hogy nem jártál előkészítőre.
Neked protekció kell a Kós Károlyba?!
Szánalom ismétlem szánalom vagy!!!
Mély tisztelettemmel, ,,erre mit lépsz?" levelemre várom válaszod!= Milyen ósdi lejárt szöveg. még tőled is...
És harmadszor is elmondom hogy Bence vívótársa vagyok! és mégegyszer elmondom: ENNYI VAGY!!! Szőke P___a
_aszt a szádba: Ashely baby

szőke lovászlány 2010.05.24. 18:29:37

-.-" Mint mondtam, többé nem vitatkozom, és a kisujjamat nem mozdítom miattad.
Menj anyádba te h*lye ri*banc: lovász :P

ashely 2010.05.26. 17:19:13

Tőlem köthetünk békét!
Csak akkor add meg e-mail címed!
Kérdezni szeretnék valamit!
Bocsi a csúnyákért!
Gyorsan válaszolj lécci!

szőke lovászlány 2010.05.30. 15:14:06

okééé... bár nem nagyon bízom benned, de...
dorci.kaloz@freemail.hu <---az e-mail címem!
süti beállítások módosítása